Norské božstvo v Mythic Battles: Ragnarök je výrazně slyšet na Kicksterteru

V roce 2017 se na pulty obchodů dostala strategická desková hra Mythic Battles: Pantheon, která nás pozvala do dob bájného prastarého Řecka, abychom se zhostili do rolí bohů a utkali se v epických bitvách, které urči nového krále bohů. Každý bůh je reprezentován řadou hrdinů, bojovníků a různými bytostmi mající své specifické talenty a schopnosti. Autorem této zajímavé hry je Bonoit Vogt, který stojí i za novou záležitostí, která se na nás chystá na příští rok.

Jak nadpis této novinky napovídá, tentokrát nás autor přenese do mrazivého Norska, abychom se setkali s místním božstvem v titulu nesoucí název: Mythic Battles: Ragnarök, který většinou herních mechanismů navazuje na svého předchůdce. Aktuálně tato záležitost zkouší poměrně úspěšně štěstí získat dostatek finančních prostředků v probíhající kickstarterové kampani. Do konce kampaně zbývá aktuálně více jak týden a již se povedlo vybrat přes 1,3 milionů dolarů (s více jak 7 600 backery). Ano, nejsou to čísla, která dosahoval třeba Frosthaven, ale i tak to určitě stojí za pozornost.

Pravdou je, že standardní edice se dá pořídit za 120 amerických dolarů, která v sobě skrývá především velké množství plastových figurek bohů, hrdinů, monster, jednotek a 3D elementů, 2 oboustranné herní desky, 130 karet, 13 dashboardů, 10 speciálních kostek, 6 scénářů a hromadu žetonů a ruin. Je jasné, že cena je výrazně ovlivněna hromadou plastových figurek. Škoda, že není i levnější a cenově přístupnější varianta se standees figurkami, ale to je spíše otázka na obchodního rozhodnutí, které je spíše na samostatný článek.

Mythic Battles: Ragnarök je určen pro 2 až 4 hráče, s přibližnou délkou jedné partie okolo 60-90 minut a doporučeným věkem od 14 let. Titul je možné hrát jako samostatnou jednorázovou bitvu nebo jako epickou ságu skládající se z mnoha scénářů. Jak jsem zmiňoval v tomto titulu se ujmete severského božstva, abyste ovládli jejich síly v konečném zúčtování. Na to, jak nakonec dopadne celková kampaň si musíme ještě pár dnů počkat, ale otázkou spíše je, jestli se tohoto projektu ujme některý z českých distributorů.

Tags:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo by Vás zajímat také: