
Asmodee slaví 30 let a přichází s novou identitou inspirovanou hráči
Společnost Asmodee, globální lídr v oblasti společenských her, slaví letos třicet let od svého založení. U příležitosti tohoto významného jubilea představuje novou značku, která jasně ukazuje, že ve středu její pozornosti stojí hráči. Slogan Inspired by Players (Inspirováno hráči) shrnuje podstatu proměny, která zasahuje vizuální identitu, komunikaci i celkový vztah se zákazníky.
Za tři desetiletí existence přinesla Asmodee hráčům po celém světě ikony jako Ticket to Ride, Dobble, 7 divů světa nebo Azul. Dnes, kdy jsou deskové hry populárnější než kdy dřív, se společnost rozhodla zviditelnit svou značku a posílit vztah s hráči nejen prostřednictvím her, ale i jasnější komunikací a jednotným vizuálním stylem.

Nová vizuální identita, kterou Asmodee připravilo ve spolupráci s designérskou agenturou Carré Noir, má za cíl usnadnit orientaci v široké nabídce her a značek. Nové logo a slogan nejsou jen estetickou změnou, ale i vyjádřením závazku k transparentnější a srozumitelnější komunikaci se spotřebiteli i obchodními partnery. Rebranding také podtrhuje nový status společnosti na finančním trhu. V únoru 2025 se Asmodee stala veřejně obchodovatelnou firmou a vstoupila na burzu Nasdaq Stockholm. Tato změna přináší nejen nový kapitál pro další rozvoj, ale i větší viditelnost a důvěru ve značku.
Součástí strategie Inspired by Players je i snaha sjednotit značkovou strukturu a zjednodušit cestu hráčů k jejich oblíbeným titulům. Přes 21 vydavatelských studií a více než 400 značek v portfoliu dělá z Asmodee kreativního obra s jasnou vizí a pevným spojením s komunitou.
Společnost věří, že transformace značky není pouze vizuálním krokem, ale odrazem hlubší filozofie. Hráči byli, jsou a budou středobodem veškeré snahy Asmodee. Vstup do nové etapy je tak nejen oslavou úěšpěšné minulosti, ale především příslibem inspirativní budoucnosti.